Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Audi Q3 35 TFSI S Line
Osnovna cena: 38.780 €
Cena testnega vozila: 53.718 €
videz
všečna zunanja barva
dovolj zmogljiv motor
vozne lastnosti
udobna in prostorna notranjost
velik prtljažnik
multimedija
končna cena
na trenutke rahlo neodločen menjalnik
poraba goriva
Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1498 cm3; moč - 110 kW (150 KM) pri 5000 vrt/min; 250 Nm pri 1500 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 7, dvosklopčni; zavore - hlajeni diski spredaj, diski zadaj; gume - 235/40R19; obračalni krog - 11,8 m;
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover; segment - L (mali SUV); mere (d/š/v) - 4484 mm x 1849 mm x 1585 mm; medosna razdalja - 2680 mm; prtljažnik - 530-1525 l; rezervoar - 58 l; masa - 1470 kg; nosilnost - 600 kg; skupna dovoljena masa - 2070 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 9,2 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 207 km/h; gorivo: bencin; poraba - 6,8/5,1/5,7 l/100 km; emisije CO2 - 131 g/km;
Višji položaj sedenja, več prostora in digitalizacija
Tako na hitro lahko strnem prve vtise o novi generaciji modela Q3. A je v njem še veliko več vsebine, ki so jo Nemci pripravili v prenovljeni izdaji priljubljenega Audijevega športnega terenca.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
1. oktober 2019 | 7:59:08

Prvič ga predstavijo v letu 2011, štiri leta kasneje je sledila vmesna prenova, lansko leto pa so Nemci prvič pokazali obrise novega modela in ga v začetku letošnjega leta poslali tudi v Slovenijo. V osmih letih so zabeležili preko 400 tisoč kupcev po Evropi in več kot 2200 v Sloveniji (do konca lanskega leta), kar dokazuje, da se je ta med kupci Audijev razmeroma dobro prijel. V času, ko postaja prav ta razred čedalje bolj množičen in s strani konkurence zelo agresiven, so pri Audiju poskrbeli za korenito prenovo, hkrati pa ne preseneča, da je v podporo prodajnim aktivnostnim dobil še pomoč novega karoserijskega brata z oznako Sportback. A vrnimo se k običajnemu Q3. Z oblikovne plati je postal še bolj prepoznaven zaradi novih potez oblikovalcev na sprednjemu delu in zadku, za veliko mero opaznosti so v ponudbi še doplačljiva modra barva, večja platišča in paket S Line, ki Audijevim modelom prinaša tisto piko na i pri celotni podobi. 

Vstop v potniško kabino je podkrepljen z dejstvom, da je Q3 dimenzijsko nekoliko napredoval. V dolžino je pridobil skoraj 10 cm in zdaj meri 4,48 metra, a bolj pomemben je 7-centimetrski prirastek na medosju, ki se v pozitivnem smislu pokaže na zadnji klopi, kjer je za nekaj več centimetrov prostora za kolena, in v prtljažniku, ki uporabnikom prinaša dodatnih 70 litrov prostora. Osnova prtljažnika sicer znaša ugodnih 530 litrov, a ga je, s pomočjo 15-centimetrskega vzdolžnega pomika zadnje klopi (naslon deljiv po sistemu 40:20:40), možno povečati na krepkih 620 litrov oziroma na preko 1500 litrov, v kolikor se preklopi naslon zadnje klopi. Ni odveč omeniti, da je odstranljivo prtljažno pokrivalo zdaj mogoče pospraviti v shrambo v zadnjem delu vozila, a samo ob dejstvu, da tam ni nadomestnega kolesa. Audijevi razvojniki so tudi v novi izdaji ohranili visok nivo izbora materialov in končne izdelave, precej poudarka pa so posvetili digitalizaciji. Namreč, testni Q3 je imel klasične gumbe in stikala samo še na sredinski konzoli za klimatsko napravo in na volanu. Z vsemi ostalimi podatki uporabnik operira na osrednjem velikem osrednjem zaslonu na dotik ali na digitalnih merilnikih. Pri obeh je vsebina v slovenskem jeziku, kar mu štejemo v pohvalo. Prav tako se voznik ne bo pritoževal nad športnim volanom in nekoliko bolj globokimi sedeži, ki tudi na dolgih poteh zagotavljajo dovolj visoko raven udobja, prenekateremu vozniku pa bo še najbolj pomenilo dejstvo, da so ti nekoliko višje postavljeni. Tudi to je eden ključnih faktorjev, zakaj so športni terenci v tako visokem porastu.

Oznaka 35 TSFI pri Audiju pomeni 1,5-litrski turbo bencinski motor, ki ga poznamo iz avtomobilov drugih sestrskih znamk. Kot pravijo vodilni možje pri Audiju, se je trend povpraševanja obrnil v povsem drugo smer, zato bo velik del prodaje temeljil prav na tem motorju. Štirivaljnik s tehnologijo izklopa delovanja dveh valjev, razvija spodobnih 110 kilovatov moči, za prenos moči skrbi sedemstopenjski S Tronic menjalnik, medtem ko je pogon speljan na sprednji dve kolesi. Štirikolesnega pogona v tej kombinaciji ni možno izbrati. Bencinski motor ponuja dovolj zaloge moči, ko uporabnik to potrebuje, čeprav velja z njim upravljati precej uglajeno, saj bo le tako rezultat porabe na zmerni meji. 

Ker sem bil tisti čas veliko na avtocestah, se je poraba približevala povprečju osmih litrov in pol, z zniževanjem hitrosti in uporabo klasičnih cest pa se ta lahko prilagodi še za kak liter navzdol. Menjalnik večino časa precej učinkovito opravlja svoje poslanstvo, a ga v samodejnem načinu tu in tam malce zmotijo nenadne želje voznika. Seveda ta lahko dodatno izbira še različne programe vožnje, ki se kažejo tudi v odzivnosti menjalnika in stopalke za plin, a mnogim uporabnikom bo najbolj pomembna dovolj suverena predstava na cesti, brez izdatnega nagibanja karoserije. Težavo predstavljajo le 19-palčna platišča z nizkopresečnimi gumami, ki na slabih cestah v kabino oziroma na potnike prenašajo preveč tresljajev. 

 

Hvalevreden dodatek pri testnemu avtomobilu so LED žarometi z izjemnim učinkom osvetljevanja ceste med nočno vožnjo, medtem ko ti samodejno usmerjajo snop luči, a ta dodatek pri Audiju tudi precej mastno zaračunajo, kar se nenazadnje pozna pri končni ceni. Če osnovni Q3 stane nekaj več kot 38 tisočakov, je testni dosegal ceno čez 53 tisoč evrov. Prihranek pri dodatni opremi je torej možen, hkrati pa izračun dokazuje, da gre za enega najdražjih v svojem segmentu, kar deloma pripisujem imidžu premijske znamke štirih krogov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
Kaj drugega pričakovat kot previsoko ceno? Mi je pa točno tak, kot je na sliki, zelo všeč. Ta motor imam v T-Rocu in si ga nikakor ne morem zamislit v tem avtu, saj me niti v mojem ni prepričal. Kot da mu manjka vsaj 20 KM. Pa še grobo speljuje (poskakuje, ne glede ali je DSG ali ročni) in če to ni slučaj pri Audiju, zakaj tega ne morejo odpravit pri meni? Bomo videli pri naslednjem rednem servisu. Glede porabe pa, to ni motor za večje in velike SUVe, kot nobeden TB. V mojem povprečno porabi manj kot 6,5 in to pri podobni kilometrini kot jo imate na fotki.
1.10.2019 9:27:18
7even77
No, lepa reč - mene osebno natančno tak Q3, le v beli barvi, po tednu dni druženja ni in ni prepričal. Sploh ne razumem, kako da ne, ko pa je imel v nosu natančno tak TSI ACT, z DSG-jem vred, kot ga ima moja soproga v svojem novem, seveda koncernskem vozilu?! Njen avto se pelje dobro - lepo speljuje, nobenega cukanja (tule, @Alfa, se boš morda spomnil, da sem ti že pred časom predlagal snidenje z www.mtl.si, ker po njihovem posegu je pri nas težava v tistem trenutku postala zgodovina - gre pa za SW nadgradnjo stopalke za plin), je predvsem precej odziven in zmogljiv, kar pa je najbolj impresivno - celo TIŠJI je od tega Q3! Brez heca. Neobičajno glasen je bil, tudi na AC in ob vsakem le malce odločnejšem pospeševanju... Poraba se je pri soproginem avtomobilu ustalila nekako pri slabih šestih litrih povprečja (mogoče je tudi dosti manj, ob previdni vožnji in ko je bilo to mogoče, je Digital cockpit že postregel s podatkom 4,8l recimo), predvsem pa me je pri tem avtu (z)motila njegova nepreglednost (pri predvsem bočnih pogledih), pa ker sem imel v kotih oči vedno "na razpolago" B stebriček, ki ga nisem imel skorajda nikjer in nikoli doslej. Nenavadno! Tudi v splošnem oba moja sinova, ki sta prav tako že blizu 190cm, nista prav rada sedela zadaj - pa čeprav z višino v avtu ni težav. Te so predvsem pri kolenih in v ramenih. Ergo - ni tako slab tale Q3, ni pa, da bi si ga prav želel. Pa sploh ne zaradi cene, ampak ker mu manjka ravno tisto, kar pa morda človek najde v precej bolj prostornem, a tudi premosorazmerno dražjem Q5. Nezanimivo.
1.10.2019 10:37:38
ripmork
@alfafil: za te TSI bencinarje naj bi bile po tujih forumih pritožbe nad "kangarooing-om" (poskakovanje, predvidevam), kar naj bi odpravili s software updejtom - oziroma so bojda že letos enkrat(?). Sem vozil sicer testnega Golfa s tem motorjem, pa je bila fajn izkušnja,...
1.10.2019 12:28:04
alfafil
Ja, to je ta efekt, zato pravim, da bom počakal na redni servis. Imam ročni menjalnik in izbiro voznih profilov, pa ni nobene razlike med njimi. Ni to moja prejšnja Giulietta, tam si vedel zakaj jih imaš.
1.10.2019 14:48:23

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija