Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Ford Mondeo Hybrid karavan Titanium
Osnovna cena: 29.120 €
Cena testnega vozila: 36.690 €
varčni hibridni pogon
udobje potniške kabine
še vedno dovolj velik prtljažnik
končna cena
rob v prtljažnem prostoru
težek avto
Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1999 cm3; moč - 105 kW (143 KM) pri 6000 vrt/min; 173 Nm pri 4000 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - brezstopenjski; zavore - hlajeni diski, 300 mm spredaj, diski, 302 mm zadaj; gume - 215/60R16; obračalni krog - 11,5 m;
Karoserija: 5-vratna, kombi; segment - D (srednji); mere (d/š/v) - 4867 mm x 1852 mm x 1501 mm; medosna razdalja - 2850 mm; prtljažnik - 403-1508 l; rezervoar - 51 l; masa - 1516 kg; nosilnost - 744 kg; skupna dovoljena masa - 2260 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 9,2 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 187 km/h; gorivo: bencin; poraba - 4,8/4,4/4,5 l/100 km; emisije CO2 - 101 g/km;
Odločilno vlogo bo odigrala cena in poraba
Ameriški proizvajalec vozil je tik pred začetkom letošnjega poletja ponudbo prenovljenega Mondea posodobil tudi kombinacijo karavana in hibridnega pogona, ki ga spremlja dokaj razumna cena.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
30. oktober 2019 | 9:54:00

Če je bil Mondeo nekoč zelo prepoznaven del Fordove modelske palete, je danes njegova vloga pri prodaji precej manjšega pomena, tudi zaradi dejstva, ker se kupci vse bolj obračajo proti športnim terencem, k slabemu imidžu modela pa pripomorejo tudi nenavadne odločitve Američanov, da nekatere svoje izdelke v Evropo pošiljajo s precejšnjim zamikom. 

A vendar, Mondeo za zdaj še ostaja del Fordove ponudbe in kot kažejo projekcije, se bo polovica slovenskih kupcev odločila za hibridno gnano verzijo, ki so jo zdaj nadgradili še z možnostjo izbire karavana. Slednji bo v prvi vrsti prepričeval z več prostora v prtljažniku, čeprav je zaradi vgradnje baterij v njem za 100 litrov manj prostora (skupno 403 oziroma 1508 litrov), težavo pri nalaganju večjih stvari pa predstavlja še dodaten visok rob. Morda malce nelogična rešitev. Po drugi strani Mondeo prijetno razvaja potnike v potniškem delu. V dobro mu štejemo udobne sprednje sedeže (kombinacija usnja in alkantare), dovolj prostora za kolena na zadnji klopi, dovolj uporabnih je tudi nekaj ostalih odlagalnih mest, medtem ko piko na i predstavljata uporaben Fordov multimedijski vmesnik Sync3 in delno digitalizirani merilniki. 

S slednjimi so Fordovci poskrbeli za dovolj uporabno predstavo, kako hibridni sistem deluje, kako naj voznik čim bolj ekonomično upravlja vozilo in nenazadnje, kakšen je končni izplen vožnje. Hibridni pogon je identičen predhodniku in nima nikakršnih posodobitev. Gre za kombinacijo 105-kilovatnega dvolitrskega bencinskega štirivaljnega motorja, za pomoč mu je dodan še 88-kilovatni elektromotor in generator električne energije, ki ne poganja koles, ter paket 1,4 kWh litij-ionskih baterij. Uigrano kombinacijo pospremi še brezstopenjski menjalnik, ki pri dinamičnih pospeševanjih poskrbi za nekaj zelo glasnih vložkov štirivaljnika. A navkljub dejstvu, da sistemska moč pokaže nič kaj skromnih 138 kilovatov moči, pri njem ne gre iskati športnega karakterja. Namreč, skupaj z voznikom in polno posodo za gorivo avto tehta več kot 1800 kilogramov, kar je dovolj zgovoren podatek. A tako kot pri vseh hibridno gnanih avtomobilih bodo vozniki v prvi vrsti igrali na karto nizke porabe. Kombinacija uglajene vožnje in dosledno spoštovanje hitrostnih omejitev, tako na običajni cesti kot na avtocesti, prinese precej ugodno porabo, ki se giblje med 5,5 in 6 litri. Ker je paket baterij razmeroma majhen, je vožnja brez emisij odmerjena le na nekaj kilometrov. Vedno se speljuje na tih električni način ali pa se na električni način vožnje preklopi, ko smo v mestu oziroma v koloni. Teoretično bi z vožnjo na elektriko lahko dosegali hitrost 137 km/h. Ob vsem tem, Mondeo vozniku omogoča polnjenje baterije med vožnjo preko zavorne rekuperacije oziroma generatorja. Vsi procesi so vozniku na voljo v posebni infografiki.

Pri hibridno gnanemu Mondeu bo glavno vlogo odigrala cena. V osnovi je Mondeo Hybrid, z 27 tisočaki, za skoraj 6 tisoč evrov cenejši od dizelske različice, a z nizanjem različnih dodatkov pri testnem modelu, kot je na primer sistem samodejno zaviranje v sili (moral bi biti serijski), se končna cena, z upoštevanim popustom, povzpne na nekaj več kot 36 tisoč evrov. Vse je stvar želja, potreb in končnega dogovora s trgovcem.    

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Pred dvemi leti sem se ustavil tudi pri fordu, naj mi dajo ponudbo za mondea, ker sem bil s predhodnim modelom res zelo zadovoljen. Ponudba je bila preko 35k eur, tako da sem se zahvalil in odšel h konkurenci. Saj vidimo, da teh vozil praktično ni na SLO cestah, nekaj je krivo, da so potrebovali dve leti, da je sploh prišel v prodajne salone, drugo je pa cena. Saj s focusom je podobno, prodaja je strmoglavila. Če bo tako naprej, bo ford samo še butični prodajalec.
30.10.2019 12:20:37
spartan
V Nemciji jim pa kar dobro gre. So pa njihove cene napram konkurenci postale "premijske". Osebno se ne sekiram kaj dosti, saj je konkurenca bogata in se najde za vsak zep nekaj.
30.10.2019 21:09:39
DasAuto
Ford je z mondeom, ki naj bi bil konkurenca passatu, octaviji, a4 in podobnim, zaspal. Povrh vsega pa je še cenovno poskočil in tako še dodatno izvisel, kajti cena presega njegov pretekli imidž, čeprav ni slab avto.
31.10.2019 1:32:02
IcEmAn
Pod plusi piše "še vedno dovolj velik prtljažnik". Sorry, precej manjši Clio ima 390 litrov, tu je pa 403 litre kao še vedno dovolj? Za skoraj 5 metrov dolgo kravo.
31.10.2019 11:38:58
7even77
Fordi so svojo vlogo odigrali. Že predvčerajšnjim. Kot gospodarci pa bodo morda imeli še kakšno priložnost pod VW-jem (škoda zdaj originalnih Amaroka in predvsem T6.1).
3.11.2019 17:24:41

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija