Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Nissan Juke 1.0 DIG-T 117 DCT Tekna
Osnovna cena: 24.700 €
Cena testnega vozila: 25.810 €
posrečen in izstopajoč videz
veliko opreme
prostornost
dobra lega
menjalnik
ločljivost vzvratne kamere
Tehnični podatki
Motor: 3, vrstni; prostornina - 999 cm3; moč - 86 kW (117 KM) pri 5250 vrt/min; navor 180 Nm pri 1750 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 7, dvosklopčni; zavore - hlajeni diski spredaj, diski zadaj; gume - 225/45R19; obračalni krog - 10,6 m;
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover; segment - L (mali SUV); mere (d/š/v) - 4210 mm x 1800 mm x 1595 mm; medosna razdalja - 2636 mm; prtljažnik - 422-1088 l; rezervoar - 46 l; masa - 1157 kg; nosilnost - 568 kg; skupna dovoljena masa - 1725 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 11,1 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 180 km/h; gorivo: bencin; poraba - 5,7/4,5/4,8 l/100 km; emisije CO2 - 110 g/km;
Zrelejša evolucija, ampak ne s tem menjalnikom
Desetletje po svojem izidu, ko je bil Juke prodajna uspešnica prav zaradi svoje milo rečeno odpiljenosti in odmika od normale, je ideja dozorela, v drugi generaciji pa je nanj pripravljena tudi konkurenca.
Artur Švarc
2. oktober 2020 | 7:31:00 | 20:33:00

Spomnimo se, prvi Juke je bil na nek način tako grd in nenavaden, da je prepričal ogromno ljudi, ki so imeli "poln kufr" dolgočasnih in konvencionalnih avtomobilov. Izbuljene luči, poševna streha, napihnjeni blatniki in jajčasta silhueta. Kakorkoli, v nedogled 10 let stare formule ni bilo več mogoče vleči, zato je naslednik postal zrelejši in oblikovno bolj dodelan, pri čemer je oblikovalcem uspelo ohraniti osnovno oblikovalsko filozofijo, močno pa so popravili uporabnost.

Če bežno ošvrknemo podobo, so od predhodnika ostale le še frontalne okrogle luči, pa še te so zdaj bolj ovalne kot ne, izbuljene kupole na pokrovu motorja pa so zamenjali ozki LED trakci. Osnovna silhueta je še vedno prepoznavna, ne izgublja pa se več med prenapihnjenimi blatniki. Dovolj je ostrih linij, da je novi Juke zdaj videti tudi precej bolj športen, dinamičen in agersiven, rdeča streha na črni podlagi in velika 19-palčna kolesa pa tudi dajejo vtis premium znamke.

Naslednik je zrasel za slabih 10 centimetrov in toliko se je povečala tudi medosna razdalja. Posledično je notranjost zdaj nekaj čisto drugega, tako spredaj, kjer bo višje rasle še vedno zmotila zabuhla sredinska konzola, ki sili v desno koleno voznika, je pa presenetljivo veliko prostora zdaj tudi zadaj.

Nekdanja polokrogla vratca prtljažnika so zdaj spodobno široka, za njimi je 422 litrov prtljažnika, nekaj tudi pod polico. Tudi voznikovo okolje je zdaj bolj prijazno. Sredinski infotainment štrli v prostor nad tremi zračniki, nižje je klasično upravljanje klimatske naprave, proti sedežem sledijo še odlagalno mesto, ročica menjalnika in dovolj odlagalnih mest. Digitalizacija za vsako ceno je Juka druge generacije zaobšla in ni vse v tacanju po zaslonu infotainmenta, na srečo, da se razume, pa tudi med dvema klasičnima analognima merilnikoma pred voznikovimi očmi je digitalni zaslonček še vedno manjši del prikazovanja voznih parametrov. Volan ima za moje pojme preveč gumbov za upravljanje, in bi se dalo morda tudi drugače.

Litrski motor tam spredaj v treh valjih, ki jih ni slišati na »prvo žogo«, premore 86 kW ali 117 konjev. Za takega malega križanca je povsem dovolj, celo nekaj dinamike zmore, mu pa kubatura zabaše pljuča tam pri 5000 vrtljajih. Verjetno bi bil s svojo močjo čisto spodobna rešitev, če mu v testnem primerku ne bi pripeli robotiziranega menjalnika. Avtomatika za vsako ceno se včasih prav ne izide, sploh če v koncernu ta del ponudbe krpaš na silo. Menjalnik je počasen, zelo dolgo potrebuje njegova pamet, da prestavi v višjo prestavo, najbolj siten del pa je pri speljevanju z mesta, ko avto spredaj zelo pogosto zacepeta ali grobo cukne. Še posebej je to očitno na mokri podlagi.

Podvozje je naravnano športno, z velikimi kolesi je dobra tudi lega, je pa vsa trdota precej ranljiva na slabih cestnih površinah, predvsem ropot in močnejši tresljaji pridejo od zadaj. Vseeno je, če odmislimo menjalnik, avto zelo vozen, ubogljiv in predvidljiv. Z neko umirjeno vožnjo porabi nekaj malega pod osmimi litri.

Ponudba je za Juke pravzaprav zelo omejena, izbirate lahko le med ročnim šeststopenjskim menjalnikom in to manj posrečeno sedemstopenjsko avtomatiko, potem pa sledijo le še štirje paketi opremljenosti. Tekna kot tretji po vrsti, ima pravzaprav vse, za tako opremljenega Juka, ki ima serijsko 19-palčna kolesa in delno samodejno vožnjo s ProPilotom, pa je treba odšteti 24.700 evrov. Z nekaj dodatki, kot je dvobarvna shema z rdečo streho in ogledali, vse skupaj naraste na 25.810.

Juke je v drugi generaciji dozorel, postal bolj skladen avto in se tudi pelje kupeju križancu primerno športno, ko gre za lego, vendarle je največja hiba prav menjalnik, ki ga pravzaprav ne priporočamo.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Juke mi je bil in mi je še vedno kul.
2.10.2020 9:11:06
spartan
Ja, samo ne za 25 jurjev. Kdo to kupuje sploh?
2.10.2020 10:07:09
bacco
Samo res. Za 25k dobiš avto nižjega razreda z 1.0 tricilindrcom. Sick.
2.10.2020 10:24:33
alfafil
Opažam pri vseh testov tega modela porabo okrog 8 litrov, kar je precejšnje odstopanje od tovarniške. Kot da tukaj ne velja WLTP.
2.10.2020 11:44:00
matt0
bacco, tu v Juku je pa not trilitrski šestak?
2.10.2020 13:57:25
jjs
Ni moja šalca čaja, ampak zadnjič sem ga šel sprobat za punco, pa je...hm. Vsekakor manj odvraten kot na slikah, sedeži so dobri in stylish. Menjalnik, na srečo ročni, zato nekaj goodyjev manjka. Ampak tudi jaz sem si na koncu priznal, da litrski, 117-konjski mlinček in cena ne gresta skupaj. Niti na papirju niti na cesti.
2.10.2020 22:00:42
slonana
Super!
6.10.2020 13:11:10

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija