Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

T-Roc je novi Golf

Volkswagen T-Roc 1.5 TSI R Line

Volkswagen T-Roc 1.5 TSI R Line - T-Roc je novi Golf
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
10:37:00

Volkswagnovci so pri njem opravili nekaj nadgradenj, ga ponovno poslali na trg in z njim dosegli evropski primat. Namreč, T-Roc je bil v juliju najbolj priljubljen pri kupcih na stari celini.

Peter Pirkovič Peter Pirkovič
Osnovna cena: 31.399 €
Cena testnega vozila: 36.169
osvežen in prijeten videz
zmogljiv motor
urejena in prostorna potniška kabina
multimedija je v slovenskem jeziku
vozne lastnosti
kamera na zadku
končna cena
dragi dodatki
neodločen menjalnik na mestu
sledi prstov na osrednjem zaslonu na dotik

Nekoč je ta titula dolga leta pripadala Golfu, a njegovi časi so že zdavnaj minili. Če se navežem na julijske podatke, Volkswagen je tisti mesec zabeležil skoraj 19 tisoč na novo registriranih T-Rocov. Kar dva tisoč avtomobilov več kot drugo uvrščena Dacia Sandero in na tretjem mestu Peugeot 208. Ta Volkwagnov izdelek je tudi sicer precej prepričljiv, pri vsem tem pa zmoti le visoka končna cena. V primeru našega testnega modela je ta znašala več kot 36 tisočakov. 

In kaj za ta denar ponudi T-Roc? Z vmesno prenovo je ta dobil nekoliko bolj svež in znamki prilagojen zunanji videz. Na cesti bo mnogim prepoznaven po značilnemu LED svetlobnemu pasu med žarometoma, ki je vezan na matrične LED žaromete, ti pa so del dodatne opreme, novo pozicijo v meglenkah imajo LED dnevne luči, opazno spremenjena je tudi grafika zadnjih luči, nekaj kirurških lepotnih posegov pa sta bila deležna tudi sprednji in zadnji odbijač. Pri slednjem velja omeniti še kromirane zaključke izpuhov, ki seveda niso pravi. Za všečen zunanji videz so T-Rocu nataknili še 18-palčna kolesa s platišči Nevada. Tudi te spadajo na seznam dodatkov.

Potniška kabina je v nemškem stilu urejena. Razvojniki so poskrbeli za še bolj kakovosten izbor vgrajenih materialov (skorajda ni več trde plastike),  pa za učinkovito zvočno izolacijo in nenazadnje tudi za končno izdelavo. Sprednja sedeža, odeta v kombinacijo blaga in brušenega usnja, ponujata visok nivo udobja, saj sta izdelana na način, da ponujata ravno pravo mešanico mehkobe in hrbtnega oprijema. Res se dobro sedi na njih. Pri prej omenjeni končni ceni pa premikanje teh še vedno poteka s pomočjo vzvodov. Voznikovo delovno okolje je času primerno digitalizirano. Merilniki z bogato zalogo potovalnih informacij vozniku ponujajo še možnost izbire različnih grafik, ki jih ta upravlja preko drsnih stikal na volanu. Potrebno bo nekaj privajanja na nov način upravljanja, sploh v primeru, ko je potrebno sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu po vsakem zagonu motorja vsakič znova izključiti. Zakaj izključiti? Čeprav je ta del obvezne opreme, ki jo določa Bruselj, sem še vedno mnenja, da ta občutno preveč posega v vozniško neodvisnost in da bi moral imeti voznik na voljo ukaz za trajni izklop. Na novo je zasnovan tudi sredinski greben. 9,2-palčni zaslon na dotik z novo in hitreje delujočo multimedijsko enoto je postavljen nekoliko višje. Pri njem velja izpostaviti zelo dobro sliko s kamere na zadku, navigacijsko napravo in veliko sledi prstnih odtisov. Fizičnih gumbov v prenovljenem T-Rocu skorajda ni več. Vrteče stikalo za glasnost radijskega sprejemnika nadomešča drsnik, na enak način pa je urejeno tudi upravljanje klimatske naprave nekoliko nižje. Tudi v tem primeru bo potrebnega nekaj več privajanja.

Z dolžino 4,24 metra in 2,59 metra dolgim medosjem je Volkswagnov športni terenec lahko zelo uporaben družinski avto, ko gre za prostornost in praktičnost. Na zadnji klopi ne odrasli in ne otroci ne bodo imeli prostorskih težav s koleni, medtem ko bo 445-litrski prtljažnik zadostoval za vsakodnevno potrebo. V primeru prevoza večjih stvari, je možno preklopiti še naslon zadnje klopi (60:40) in sovoznikovega sedeža, s čimer pridobimo več kot dva metra uporabne površine. Morda pa preklopljen naslon sovoznikovega sedeža pride prav za potnika zadaj, da si vsaj za nekaj časa ustvari počivalni prostor za noge.

Opremljen z zmogljivim 1,5-litrskim 110-kilovatnim motorjem T-Roc nikakor ne razočara. V kombinaciji s sedemstopenjskim DSG menjalnikom, s katerim se dokaj dobro ujameta, je morda to najboljša izbira. Ne manjka mu živahnosti, ko si voznik zaželi dinamike, na drugi strani pa dosega tudi določen nivo varčnosti. V kolikor sem bil resnično nežen s stopalko za plin, se poraba ni dvignila čez 5,5 litra, a to so bile bolj vmesne izjeme. V povprečju se je poraba tistih nekaj dni druženja realno bolj približevala sedmim litrom. Prenova je T-Rocu prinesla še nekoliko bolj suveren nastop na cesti. Inženirji so uspeli uglasiti podvozje do te mere, da se karoserija v zavojih ne nagiba pretirano, da je vzmetenje odličen kompromis čvrstosti in mehkobe ter da je volanski mehanizem precej natančen. 

Vse to so razlogi, da je T-Roc postal nov evropski vladar. Med te argumente pa težko uvrščam ceno, ki je v nekaj letih dobesedno eksplodirala. Paket R-Line spada med najdražje na ceniku in hkrati prinaša bogat seznam serijske opreme. Ko smo tega križanca leta 2018 prvič pospremili na slovenske ceste, ga še ni bilo v ponudbi. Takratni cenik kaže, da je T-Roc s tem motorjem stal solidnih 23.588 evrov (1.5 TSI Style) oziroma 25.383 (1.5 TSI Sport), medtem ko se je v tem času avto krepko podražil. Zdaj začetna cena za isto kombinacijo znaša kar 31.399 evrov, z dodatno opremo pa poskoči na 36.169 evrov. 

Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1.498 cm3 ; moč - 110 kW (150 KM) pri 5000 vrt/min; navor - 250 Nm pri 1500 vrt/min; vrtina in gib - 74,0 mm x 85,9 mm;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 7-stopenjski, DSG; zavore - hlajeni diski spredaj, diski zadaj; gume spredaj- 215/55R17; gume zadaj - 215/55R17; obračalni krog - 11,1 m;
Karoserija: 5-vratna, suv; segment - L (spodnji-SUV); število sedežev - 5; mere (d/š/v) - 4.236 mm x 1.819 mm x 1.584 mm; medosna razdalja - 2.590 mm; kolotek spredaj - 1.538 mm; kolotek zadaj - 1.531 mm; odmik od tal - 161 mm;
Notranje mere: prtljažnik - 445-1290 l;
Mase: masa - 1.253 kg; nosilnost - 607 kg; skupna dovoljena masa - 1.860 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 8,6 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 205 km/h; rezervoar - 50 l; poraba WLTP - 6,3 l/100km (1 op 15,9); emisije CO2 - 142 g/km;
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even77 16.9.2022 12:13:44
Golf seveda nikoli ni bil T-Roc in, k sreči, T-Roc ne bo Golfa niti dosegel ali presegel. Ni avto, ki bi bil z njim toliko primerljiv, da bi bila to sploh stvar debate. Po logiki prodajnih rezultatov bi bil tako lahko morda tudi eUp! "novi Golf" (ali kak drug VW model) pa to seveda še zdaleč ni. Še enkrat - povpraševaje po Golfu (in predvsem dobava tega mmodela zaradi še vedno prisotnih težav v dobavn verigi)) TUDI pri nas ne potešita apetitov. In ne samo pri nas, se ve. Posledično o nekih zdavnaj minulih časih Golfa tu ne gre govoriti. Še morda tole, no - pričujoča platišča "Nevada" na testnem T-Rocu seveda NISO 19, temveč 18-palčna. Model "Misano" so tista , ki so 19! Kot popravek.
alfafil 16.9.2022 12:21:33
Kot bivši lastnik tega avta, večini napisanega lahko potrdim. Zdaj je avto končno dodelan, mene je razočaral motor in kvaliteta izdelave, zato sem se ga hitro znebil. Avto se je neverjetno podražil, zato sem presenečen nad odzivom kupcev. Sam sem leta 2018 plačal za 1,5 sport, ročni menjalnik in nekaj dodatki, cca 22 000 eura (s popustom). Zdajšnji lastnik, po dveh letih lastništva, dobi več, kot je meni plačal (skoraj toliko, kot sem dal jaz za novega), pa sem lepo dobil zanj. Narobe svet.
matt0 16.9.2022 12:26:23
Ne vidim fore prehudega razlikovanja. V notranjosti je isti, pod pokrovom tudi. Pač par cm višji. Platforma je ista (slaba), enako materiali, kontrole in motorji. Še največja razlika je mogoče res cena in napis na zadku
jjs 16.9.2022 13:56:02
Kar pravi Matt, velja na splošno za male SUV. Par cm odmika od tal, napis na zadku in cena. Bistveno preprosteje kot včasih enoprostorci, kjer so se proizvajalci morali matrati še s konstrukcijo karoserije, modularnimi fintami in na sto načinov nastavljivimi sedeži. Kar se mene tiče, je Golf nenormalno dobro izdelan, za ta model pa ne vem.
shark911 16.9.2022 14:29:52
Alfafil: kaj je bilo narobe z motorjem,da te je razočaral?
jjs 16.9.2022 14:34:49
Kar pravi Matt, po mojem velja na splošno za male SUV. Par cm odmika od tal, napis na zadku in cena. Bistveno preprosteje kot včasih enoprostorci, kjer so se proizvajalci morali matrati še s konstrukcijo karoserije, modularnimi fintami in na sto načinov nastavljivimi sedeži. Kar se mene tiče, je Golf nenormalno dobro izdelan, za ta model pa ne vem.
alfafil 16.9.2022 14:56:53
1,5 150, po mojem mnenju, ne gre bistveno boljše od 1,0 115 katerega sem tudi vozil. Kot me je ta razočaral, me je 1,0 prijetno presenetil.Na probni vožnji sem mislil, da se motor še mora ulaufat, pa žal ni bilo tako. Poleg tega, je stalno cukal pri speljevanju.
ripmork 17.9.2022 10:40:58
Posrečen avto, sam kako je cena eksplodirala (predvsem tudi Golfu) je pa neverjetno. V nekaj letih se je cena osnovnega Golfa dvignila za 10k, to je res noro. Kot zadovoljen lastnik Golfa bi ob teh cenah dandanes raje pogledal za kakim Taigom, ki je precej cenejši in ima (vsaj po slikah sodeč) praktično enako notranjost, po merah je zelo podoben, vizualno pa tudi posrečen.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija