Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Je to konec za Boeing 737 Max?
Vse kaže, da bo nesrečni 737 Max še nekaj časa prizemljen, zato so se pri Boeingu odločili, da z januarjem začasno prekinjajo proizvodnjo. Morda je takšna odločitev tudi dokončna.
Peter Pirkovič
18. december 2019 | 10:17:00

Namreč, predstavniki ameriške Zvezne uprave za zračni promet FAA so sporočili, da morda še nekaj mesecev temu letalu ne bodo dovolili poletov, ki je prizemljeno že od marca letos. A so v vmesnem času pri proizvajalcu še vedno nemoteno nadaljevali s proizvodnjo. Na mesec so izdelali po 42 primerkov in zanje tudi prejemali nova naročila, zdaj pa jih blizu 400, brez ustreznih dovoljenj, čaka na prevzem. Omenjeni tip letala ima prepoved poletov zaradi dveh nesreč v Indoneziji in Etiopiji, kjer je umrlo 346 ljudi. 

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
kamiKaZaA
Po pravem bi to moral biti konec za sam Boeing. Sramota od menedžmenta, kateri je preračunal, da se jim bolj splača dati denar za odškodnine v primeru nesreče, kot pa dati na tržišče izpravno in varno letalo (višji stroški in posledično manj dobička za tako firmo). Če bi bili ljudje pametni bi sedaj vsi bojkotirali lete z Boeingi. Naj propadejo in naj bo to zgled drugim firmam, katere samo gledajo, kako čim bolj zmanjšati stroške, tudi za ceno varnosti in v zameno za smrtne žrtve. Prokleti sociopati/psihopati v upravah takih firm, kateri nimajo nobenih moralnih in etničnih zadržkov. Ledeni možje brez srca in sočutja. Živel Kapitalizem! Pfuj!
18.12.2019 10:49:48
spartan
Boeing ne bo propadel, brez skrbi. Je preveč pomemben za ZDA.
18.12.2019 11:47:52
2fast4y
Kamikaza, točno tako...vse v imenu dobička, pa če raja pocrka!
18.12.2019 14:32:20
kamiKaZaA
spartan - saj meni je vse to jasno. Sem samo napisal, kaj bi se moralo zgoditi + še par ljudi po 30+ let zapora (vodstvo, uprava od Boeinga, + tisti ki so dali zeleno luč pri FAA, čeprav so vedeli za sistem MCAS in kako je nevaren in odobrili, da pilotov ni potrebno prešolati in jih na novo podučiti o tem novem tipu letala - to je predstavljalo prevelike stroške Boeingu in Boeing je prodajal zgodbo, da to letalo ni novi tip letala, ampak isti kot navadni 737). Tako pa velike korporacijo lahko počno karkoli hočejo, potem jih pa na koncu država ( davkoplačevalci ) rešujejo, ko podkupljivi politki prepričujejo davkoplačevalce, da so ta podjetja "too big to fail" in da jih je potrebno dokapitalizirati ( poravnati njihove izgube ), ko jim gre slabo. Noben ni "too big to fail" in vsak bi moral propasti, če ne posluje dobro. Mi pa je jasno, da ne živim v takem sistemu, ampak v neoliberlanem (najbolj pokvarjeni obliki) kapitalizmu in da se na koncu nebo nobenemu nič zgodilo ( da bi šel v zapor ) in na koncu bodo za žrtve plačali med 250-500k po žrtvi, kar pa se spet nebo poznalo na silnih milijardah dobička od Boeinga. Prepoceni jo bodo odnesli za vso to svinjarijo, za katero so vedeli, pa so prekrivali in podkupovali ljudi na FAA, da so dobili zeleno luč za to letalo. Vbistvu jim je FAA prepustil, da sami sebe certificirajo, kar je še večja svinjarija. Te se ve kakšne podkupnine so bile v igri, da lahko podjetje samo sebi da dovoljenje. In ta FAA ni vreden pol kozarca tople vode. Še sreča, da v Evropi daje EASA dovoljenje za letala, ker Bog nam pomagaj, če bi bili odvisni od podkupljivih FAA odločitev.
18.12.2019 15:40:29

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija