
Japonci so električarja pokazali na Auto Guangzhou 2019, Kitajska pa bo tudi ključni trg za ta model, čeprav bo električni križanec na voljo tudi na Japonskem in v Evropi.
Avto se praktično ne razlikuje od svoje bencinsko gnane različice, edina vidna sprememba je le nekoliko večji pokrovček za dolivanje…ehm…elektrike. Med nekaj manjših, komaj opaznih sprememb, se uvrščajo bolj aerodinamična kolesa, za 2 centimetra nižje nastavljeno podvozje in spremenjeni merilniki.
Spredaj je elektromotor s 150 kW in 300 Nm navora, v dnu pa litij-ionske baterij s kapaciteto 54,3 kWh, kar bo zadoščalo za 400 kilometrov dosega po NEDC. S 50-kilovatnim polnilnikom je baterija polna v dobri uri, na domači vtičnici pa rabi sedem ur.
Avto ima 1900 kilogramov in rahlo spremenjeno vzmetenje, Lexus pa je dodal Active Sound Control, ambientalno brnenje, ki opozarja mimoidoče na sovjo prezenco.





