
Peta izdaja iz leta 2014 je tako dobila nekaj minimalnih oblikovnih popravkov na zunanjosti, ki se kažejo v obliki nove maske in odbijačev, žarometi imajo za doplačilo vgrajeno LED matrično tehnologijo, nova so platišča, hkrati pa so Renaultovi mojstri zamešali še nekaj novih barv. Spremembe se nadaljujejo še v potniški kabini. Prenovljena je sredinska konzola, ki jo krasi 9,3-palčni zaslon na dotik z multimedijskim vmesnikom Easy Connect, analogne merilnike pa je nadomestila digitalna podlaga (10,2-palčni zaslon). Za najbolj prestižni paket Initiale Paris so Francozi izbrali še posebno usnje za sedeže, ki hkrati omogočajo še hlajenje in nekaj masaže.
Espace bo še naprej na voljo v pet in sedemsedežni konfiguraciji, steklena panoramska streha bo del serijske opreme, z osvežitvijo pa je bil ta deležen precej bogatejšega spiska varnostne opreme. Pri izbiri pogonov so na voljo 1,8-litrski bencinski motor s 165 kilovati in 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom, a večino prodaje bo tudi v prihodnje slonelo na dvolitrskem dizlu s 118 in 147 kilovati moči (oba na voljo s 6-stopenjsko avtomatiko). Dodatno bodo kupci izbrali še sistem 4Control. Avto na ceste prihaja po novem letu.









