Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: SSangYong Korando
Prenovljen in evropsko usmerjen Korando
Korejski proizvajalec, katerega obvladuje indijska Mahindra, je že lansko leto predstavila novo nadaljevanje Koranda in ga tik pred izbruhom epidemije poslala tudi na slovenske ceste. Proti koncu leta na trg prihaja še elektrognana verzija.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
24. marec 2020 | 7:24:00

cenik.pdf

Avto se zdaj predstavlja v četrti generaciji oziroma peti generaciji, v kolikor se upošteva zgodovino, ki sega v leto 1974. A vendar se zdi, da je avto v najnovejši generaciji postal precej bolj zrel in bolj evropsko usmerjen. Pri tem imam v mislih predvsem dejstvo, da so se pod obliko podpisali oblikovalci iz studia Pininfarine, nekaj malenkosti je pridobil na dimenzijah (v dolžino meri 4,45 m), kar se pozna tudi prostornosti v potniški kabini, hkrati pa niso pozabili obogatiti seznama aktivne varnosti in posodobiti pogonske agregate.

Korando, ki je na preskusu EuroNCAP dobil visoke varnostne ocene, saj ima precej trdnejši jekleni skelet in serijsko vgrajenih 7 varnostnih blazin, bo na voljo z bencinskim in dizelskim motorjem. Glede na razvoj prodaje v zadnjem časi, bo skoraj zagotovo največ zanimanja za 1,6-litrski dizelski motor, ki razvija 100 kilovatov moči in 324 Nm navora, pri izbiri bencinskega motorja pa je na voljo 1,5-litrski turbo štirivaljnik s 120 kilovati. Za obe verziji motorja velja, da jih je možno kombinirati s samodejnim 6-stopenjskim menjalnikom in s štirikolesnim pogonom. Edina vidna slabost, v primerjavi s predhodnikom, je za 10 litrov manjša posoda za gorivo. Zdaj ta meri 47 litrov.

Ko je govor o aktivni varnosti, velja izpostaviti, da je Korando prvič na voljo z radarskim tempomatom, ki nadzoruje hitrost in razdaljo ter se po potrebi vrne na predhodno določeno hitrost. Novost je tudi sistem za samodejno zaviranje v sili, pa varnostna blazina za kolena in sistem za opozarjanje nevarnosti pri izstopu iz vozila. Posebnost Koranda je tudi, da kot eden redkih v svojem razredu, za doplačilo ponuja digitalne merilnike, poleg teh je v kombinaciji tudi velik 8-palčni osrednji zaslon za multimedijske vsebine (DAB sistem in povezljivost s pametnimi telefoni – Apple CarPlay in Android Auto), pohvali se lahko s kar nekaj uporabnimi odlagalnimi površinami, možno bo spreminjati notranjo ambientalno svetlobo, medtem ko prtljažnik ponuja zajetnih 551 litrov osnove prtljažnega prostora, ki se v nekaj potezah lahko razširi na skoraj 1300 litrov.

Dejstvo je, da Korando kot tak spada v razred nizkocenovnikov, čeprav ima na nekaterih področjih precej bogat nabor serijske in dodatne opreme, ki je pri primerljivih znamkah ne srečujemo. V LED tehnologiji so lahko žarometi, dnevne luči, meglenke in smerokazi, prtljažna vrata se lahko odpirajo s pomočjo elektrike, namesto klasične mehanske ročne zavore pa je vgrajeno stikalo za električno zavoro, a vse je odvisno od želja in potreb kupcev. 

Cena osnovnega Koranda z dizelskim motorjem se začne pri 18.990€, pri bencinsko gnani izvedbi pa je začetna cena s popustom postavljena še nižje in sicer na 16.490€. Od tu naprej sta na voljo še dva opremska paketa in možnost izbire štirikolesnega pogona. A za še več podatkov se bo potrebno obrniti na trgovsko mrežo desetih trgovcev po Sloveniji, a šele, ko se izredne razmere v naši državi umirijo.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Škoda, da je oblikovno preveč kitajski, cenovno pa zmaga. V sosednji Avstriji jih kar videvam po cestah.
24.3.2020 12:18:07

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija