Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Cilj v 2021, vsaj 90 kupcev na mesec
Novosti   |   Slovenska premiera: prenovljeni Citroen C3
Cilj v 2021, vsaj 90 kupcev na mesec
Da je mali Citroen C3 že vrsto let priljubljen med kupci dokazujejo prodajne številke, slednje pa so pogojene z ceno in v prvi vrsti z zunanjo obliko. Štiri leta po generacijski prenovi, je bil malček vnovič deležen prenove.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
8. oktober 2020 | 11:08:00

cenik.pdf

Od leta 2016 so v Sloveniji prodali skoraj štiri tisoč vozil oziroma 85 vozil mesečno. Letošnje leto je postreglo s 647 novimi primerki, a se boljšega rezultata nadejajo v prihodnjem letu. Cilj je na ceste poslati vsaj 1100 primerkov. 

C3 v prenovljeni podobi ohranja dimenzije in bolj ali manj enako oblikovno zasnovo. Popravki so v večji meri opazni na sprednjem delu, kjer so žarometi dobili novo obliko (po vzoru novega C4) in novo LED tehnologijo (serijsko v osnovnem paketu). V ponudbi še vedno ostajajo Airbumpi, ki imajo zdaj osvežen videz, podobno oblikovno osvežena je ponudba 16- in 17-palčnih platišč, medtem ko je potniška kabina dobila novo generacijo udobnih sedežev z naslonom za roke Advanced Comfort in večji osrednji zaslon z izboljšanim multimedijskim vmesnikom. Največji poudarek pri modelu C3 bo namenjen individualizaciji. Namreč, kupec bo imel na voljo kar 97 različnih kombinacij (do zdaj 36). Možne bodo različne barvne kombinacije zunanjosti, notranjosti in strehe, prav tako bo na voljo tudi široka izbira različnih nalepk.

Kar se tiče pogonske tehnike, ni posebnosti. Še vedno na vrhu priljubljenosti ostaja klasični 1,2-litrski 60-kilovatni bencinski motor, sledi mu 1,2-litrski turbo bencinski motor z 81 kilovati moči (tega je možno kombinirati s šeststopenjsko avtomatiko), po priljubljenosti na zadnjem mestu, zaradi višje cene, pa je dizelski 74-kilovatni 1,5-litrski motor, ki bo decembra dobil rahlo nadgradnjo in 6-stopenjski ročni menjalnik. Citroenovci so ob prenovi posodobili tudi seznam varnostnih asistenc. Teh je zdaj kar 12 na spisku, a so razporejeni v bogatejše pakete oprem oziroma je zanje potrebno doplačilo. Nov je na primer sistem za pomoč pri čelnem parkiranju, hkrati pa niso pozabili niti na sistem samodejnega zaviranja v sili, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, pomoči pri speljevanju v klanec, kot tudi ne sistema za samodejni preklop snopa dolgih in kratkih luči.

Cene za prenovljenega Citroena C3 se po rednem ceniku začnejo pri 13 tisočakih in segajo vse tja do 19.200€. Ta zavisi od paketa opreme in dodatkov, ki si jih uporabnik zaželi. Bo pa omenjena redna cena primerno nižja, v kolikor bo kupec nakup izpeljal preko financiranja. Pri kombinaciji z najšibkejšim motorjem in začetnim paketom Feel, se cena s financiranjem zniža na 11.520€.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
spartan
Tudi ni slabo. Dobra škatla. Ne vem pa, zakaj bi bil dizel dražji...v Franciji imajo dizli iste cene kot bencinci. Ali je pa to naš "balkanjezereski" način prodaje novih avtomobilov.
8.10.2020 11:24:10
spartan
Sem ga moji priporočal, ampak ona je zaljubljena v Renaulta. Capturja, seveda
8.10.2020 11:31:18
klemens
Mati kupila 3 leta nazaj shine 110 KM, poraba 5,5l pa ne vozi ravno počasi. Podvozje super udobno, mene osebno moti samo prekratek sedalni del sedežev in menjalna ročica preveč naprej, imam dolge noge. Ekran za prezračevanje in ostale funkcije je tudi odveč. Kot celota ni švoh nakup.
8.10.2020 17:43:03
slonana
Omg, grrd.
10.10.2020 2:29:23
Klemen72
Omg, hudooo
14.10.2020 9:13:32

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija