Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Audi Q8 zdaj tudi kot priključni hibrid
Novosti   |   Premiera: Audi Q8 TFSI e
Audi Q8 zdaj tudi kot priključni hibrid
Audi je nadgradil Q8 z baterijo, električnim pogonom in polnilnim sistemom. Sistem je prenesen iz Q7 in bo na voljo kot 55 in 60 TFSI e.
Artur Švarc
14. oktober 2020 | 6:41:00

Za razliko od Q7 ima Q8 izboljšano baterijo in je že sedmi hišni model TFSI e. Pod motornim pokrovom je 3.0 TFSI V6, elektromotor pa je integriran v osemstopenjsko avtomatiko. V obeh različicah motor premore 340 KM in 450 Nm navora, razlika je le v elektromotorju, ta ima pri 55 TFSI e skupno moč 381 KM in 600 Nm, pri 60 TFSI e pa 462 KM in 700 Nm navora. Baterija ima kapaciteto 17,8 kWh, pol kilovat ure več kot pri Q7. 55 TFSI po WLTP doseže 47 kilometrov, močnejši 60 TFSI e pa 45.

Baterija je od tiste v Q7 lažja za 40 kilogramov, kmalu pa bo zamenjala tudi staro pri Q7.

Navzven se TFSI e razlikuje le po oznakah in drugi loputi za polnjenje. Q8 55 TFSI e do stotice posšeši v 5,8 sekunde, 60 TFSI e pa v 5,4. Obe različici imata elektronsko omejeno končno hitrost na 240 km/h, za sam električni pogon pa 135 km/h. Baterija je zmanjšala prostornino prtljažnika s 605 na 505 litrov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija