
Hiperavto ima poteze modelov C-Type, D-Type, XJR-9 in XJR-14 in napoveduje hipotetično prihodnost električnega dirkaštva. Koncept je bil razvit virtualno z uporabo tehnologije iz Formule E in nadgrajene s simulacijskimi orodji.
Dirkalnik s štirimi elektromotorji po 350 kW premore skupaj 1400 kW in 3360 Nm navora. Do 60 mph (ali 96 km/h) po Jaguarjevih izračunih poleti v 1,65 sekunde in doseže končno hitrost 410 km/h.
Virtualni koncept meri v dolžino kar 5,54 metra, kar je skoraj meter več od lanskega “cestnega” koncepta. Podaljšek gre predvsem na račun zadka, točneje zadaj obešenega spojlerja.
Fantje pri Jaguarju so sestavili tudi repliko v naravni velikosti, da pa bi kaj takega kdaj ugledalo luč sveta, pa je ne samo malo verjetno, ampak nemogoče. No, v svetu Gran Turisma in v prihajajočem GT7 pa bo seveda prisoten.