Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Nova drzna oblika in do največ 374 konjev
Novosti   |   Premiera: BMW serije 2 Coupe
Nova drzna oblika in do največ 374 konjev
Kupejevska Dvojka se je vendarle predstavila svetovni javnosti in po bavarskih načrtih bodo prvi primerki iz Mehike v Slovenijo prikapljali pozno jeseni.
Peter Pirkovič BMW
7. julij 2021 | 12:18:00

Oblikovalci pravijo, da so navdih iskali bogati zgodovini bavarskih modelov, kjer izpostavljajo legendo z oznako 02. Najnovejša Dvojka je prepletena z mešanico retro in modernega oblikovanja, ki zanimivo ne vključuje velikanskih ledvičk na sprednjem delu, medtem ko so na drugi strani poskrbeli za dobro aerodinamiko, skoraj idealno razporeditev teže (50:50), dobro togost karoserije, lahko zasnovo in nizko težišče. Z novo izdajo se je Dvojka tudi dimenzijsko nekoliko bolj razbohotila. V dolžino mero 10,5 cm več kot predhodnik, medosje je za 5 cm daljše, širina za dobrih 6 cm, za dodatnih 5 cm je širši tudi sprednji kolotek, zadaj le za 3 cm, za slabe 3 cm pa je avto nižji.

Tudi potniška kabina je bila deležna konkretne prevetritve. Zanimivo je, da osnovni model še vedno ponuja analogne merilnike in osrednji 8,8-palčni zaslon, medtem ko so v bogatejših paketih digitalni merilniki in večji 12,3-palčni zaslon v vgrajenim multimedijskim sistemom iDrive 7. Pri BMW-ju izpostavljajo nizek položaj sedenja in izboljšan prostorski občutek za voznika in sovoznika, medtem ko je prostornina prtljažnika za 20 litrov večja v primerjavi s predhodnikom in meri 390 litrov. Naslon zadnje klopi je deljiv v razmerju 40:20:40, hkrati pa Bavarci omenjajo še 35 mm nižji nakladalni rob.

Kar se vozniškega karakterja tiče, velja izpostaviti, da je Dvojka deležna vseh tehničnih rešitev, ki so jih v preteklosti razvijali za serijo 4. Od slednjega je spet dobila trilitrski šestvaljni stroj, ki je skrit pod oznako M240i xDrive in trenutno velja za najzmogljivejšo izvedbo. Tako bo ostalo do leta 2023, ko v ponudbo uvrstijo model M2. Vrstni šestvaljnik je dobil za 25 kilovatov več moči (275 kW), pogon pa je speljan na vsa štiri kolesa. Ni pa to edini motor v ponudbi. Na voljo je še štirivaljni dvolitrski bencinski motor (220i) s 135 kW, oznaka 230i bo imela vgrajen isti motor, le da bo ta razvijal 180 kW moči (na voljo naslednje poletje), zanimiv za kupce pa bo tudi dizelski 220d s 140 kW. Ta je edini, ki ima vgrajeno 48-voltno blago-hibridno tehnologijo. Vsi motorji so serijsko povezani le z 8-stopenjskim menjalnikom, v osnovi pa je pogon (brez xDrive) speljan na zadnji kolesni par.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
5VAR0G
skropucalo
7.7.2021 15:08:13
Tv88
ogaben
7.7.2021 17:43:41
don CONSIGLIO
Nekdo jim mora povedat, da je to vse narobe...
8.7.2021 6:40:38
F1_tom
postajajo azijski
8.7.2021 7:58:05

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija