Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Renaultov Mitsubishi

Premiera: Mitsubishi ASX

Premiera: Mitsubishi ASX - Renaultov Mitsubishi
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
20.9.2022 20:09:00

Mitsubishi je predstavil novo generacijo malega križanca ASX, ki je pravzaprav Renault Captur z japonsko značko.

Artur Švarc Mitsubishi

Pravzaprav gre za kar pametno potezo izrabiti proizvodne kapacitete v tovarni v Španiji in obdržati 380 tisoč evropskih voznikov modela ASX. Mitsubishi je 2020 napovedal umik z evropskega trga, leto pozneje pa povedal, da bodo nekateri modeli ostali. Zaenkrat sta to le Eclipse Cross in Space Star, slednji je kar uspešen, saj v A-segmentu ni veliko ponudbe. Zdaj prihajata v salone še dva modela, Colt in ASX, prvi je v osnovi Clio, drugi pa Captur.

Presenečenje na premieri novega ASX je bilo toliko večje, ker se je pod pregrinjalom skrival čisto pravi Captur, ki je imel drugačno le značko na nosu in elemente na maski, niti oblika maske ali luči niso spremenjene, da bi vsaj malo spominjala na aktualne prave Mitsubishijeve modele. No, tudi značke na kolesih so Mitsubishijeve, na zadku pa je značko zamenjal napis Mitsubishi, enako se zgodba ponavlja v notranjosti.

Odvisno od opreme ima ASX analogne merilnike z 4,2-palčnim zaslončkom, večje povsem digitalne 7-palčne ali največje, 10-palčne z integrirano navigacijo. Tudi infotainment je enak kot pri Capturju, tu je osnovni 7-palčni počez obrnjeni zaslon ali 9,3-palčni pokončni. Najvišji nivo opreme ima tudi Bosejevo ozvočenje.

ASX je serijsko opremljen s kamero in radarjem, ki preprečuje nesreče in opozarja, če voznik vozi preblizu avtomobila pred njim. Sistem prepoznava tudi pešce, ki prečkajo cesto, opozarja ob zapuščanju voznega pasu, prepoznava prometne znake, serijski pa so tudi tempomat, parkirni senzorji in vzvratna kamera. Pri dražjih različicah so tu še opozorilo za mrtvi kot, aktivno držanje voznega pasu, opozorilnik za prekoračitev hitrost, aktivni tempomat in samodejne dolge luči. Najvišja oprema ima možnost MI-PILOT, Mitsubishijeve avtonomne vožnje 2. stopnje.

ASX bo na voljo s tremi motorji, osnovni je litrski trivaljnik, tu pa je še 1,3-litrski štirivaljnik, tudi  kot blagi hibrid, običajen hibrid ali priključni hibrid pa sta vezana na 1,6-litrski štirivaljnik. Zadnji sedeži so vzdolžno pomični, kar doda 69 litrov prtljažnika na osnovnih 332 litrov. Luči spredaj in zadaj so LED, ASX ima šest barv in opcijo črne strehe. Aktualni lastniki ASX-a pa morajo vedeti, da je novi ASX kar 36 centimetrov krajši. Avto prihaja v prodajne salone marca prihodnje leto, Colt pa jeseni.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
911 20.9.2022 21:11:20
Omg a je to resno novi ASX?
alfafil 20.9.2022 23:16:08
Katastrofa s stališča potencialnega kupca. Ali pa tudi ne. Zame že.
klemens 20.9.2022 23:51:41
Sta me prehitela, to je res tragedija.
ripmork 21.9.2022 0:50:42
Lol, dobesedno sam znak so zamenjali
jjs 21.9.2022 7:29:15
Sorry, ampak meni tole RES ne gre skupaj. Renault in Mitsi stojita za čisto drugimi kvalitetami. To je tako, kot bi na izvrsten camembert namestil vijoličen papir z napisom Milka.
v10power 21.9.2022 21:33:25
Lenoba in šparanje v svoji najlepši luči. S tem ne pretentaš niti navečjega nepoznavalca, ker se takoj vidi Renault in nič Mitsubishija.
IcEmAn 21.9.2022 23:31:58
Tole je pa res neko (pre)poceni reševanje Mitsubishija. Da bi se vsaj malo potrudili spremeniti sprednji in zadnji del (da bi bil vizualno vsaj malo soroden z drugimi Mitsubishiji). Ma ne, je bolje se še naprej norca delat iz kupcev.......
7even77 22.9.2022 10:43:57
Toliko torej o (tudi) tem, koliko identita nekaterim sploh pomeni (beri: pripadnost kupcev) - NIČ. Še dobro, da gre , tokrat, za tege proizvajalca.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija