Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novice   |   Kadrovski premiki
Od Renaulta k Jaguarju, od Seata k Renaultu in tako naprej
V zadnjih dneh se je na avtomobilskem področju zgodilo kar nekaj opaznih kadrovskih sprememb.
Peter Pirkovič Tovarne in wikipedia
29. julij 2020 | 10:26:00

Včeraj so iz Jaguarja in Land Roverja sporočili, da so za novega vrhovnega šefa izbrali Thierryja Bolloréja, ki je pred tem služboval kot šef Renaulta, a so ga pred nekaj meseci predčasno razrešili z mesta predsednika uprave Renaulta. No, zdaj bo ta prevzel krmilo britanskega avtomobilskega proizvajalca prestižnih vozil, ki ima indijskega lastnika. Polno operativen bo od 10.septembra dalje.

Naslednji velik premik se je zgodil na področju oblikovanja. Dolgoletni šef oblikovanja pri Seatu Alejandro Mesonero-Romanos je dobil ponudbo aktualnega šefa Luce De Mea in se bo oktobra vnovič preselil v Pariz. Danes 52-letni Mesonero-Romanos je leta 1995 začel kariero prav pri Seatu, leta 2001 se je preselil v Pariz in se podpisal pod Laguno Coupe, nekaj let zatem je izkušnje nabiral še pri Renaultovi izpostavi (Samsung) v Južni Koreji in se leta 2011, na povabilo  Walterja de Silve ponovno preselil k Seatu. 

Podobni premiki so se zgodili tudi pri oblikovalskem oddelku Peugeota. Mesto glavnega oblikovalca pri tej znamki je zapustil Gilles Vidal, ki je za oblikovni razvoj te znamke skrbel zadnje desetletje, saj se je podpisal pod oblikovanje novega 208, 2008, 3008, 5008, 508 in 508 SW. So pa ravno danes iz Renaulta sporočili, da Vidal pri njih prevzema vajeti oblikovanja novih avtomobilov. Na njegovo mesto so v Peugeotu postavili Matthiasa Hossanna, ki je bil Vidalov namestnik. 

Danes smo poročali tudi o tem, da se je iz Kalifornije na Hrvaško preselil tudi inženir Chris Porritt, ki bo za podjetje Rimac Automobiles zagotovo velika pridobitev.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija