
11.774 prodanih primerkov, od tega jih je 3825 v Nemčiji, bo moralo na servis iz dveh razlogov – prvi je, da lahko ob vzvratni vožnji zasvetijo zavorne luči, čeprav se voznik ni dotaknil stopalke, drugi pa je softverski.
11.261 primerkov MX-30 pa ima težave z Motor Hill Assistom (MHA) v določenih pogojih.
»Če se vozilo zapelje z drseče podlage kot je na primer led na površino z veliko trenja in voznik pritisne zavoro, je mogoče, da se bo vozilo začelo premikati samo, ko bo voznik spustil zavoro,« so zapisali pri Mazdi.
»MHA lahko pomotoma to ustavljanje zazna kot naklon in doda nekaj moči motorja. Takoj ko je zavora nekajkrat pritisnjena, vrtljaji padejo.«
Čeprav gre po pisanju nemških medijev za dve majhna softverska hrošča, ki se ju odpravi z nadgradnjo softvera, to ni mogoče na daljavo in MX-30 mora obiskati servis.
