
»Zaradi trilitrskega vrstnega šestvaljnika bi moral biti prednji del 5 cm daljši, osna obremenitev bi bila večja in to bi vplivalo na vozno dinamiko,« je pojasnil glavni inženir pri razvoju novega razreda C Christian Früh. Dodal je, da je hibridna tehnologija omogočila ekipi ustvariti avto s štirivaljnim motorjem, ki ponuja stopnjo moči, primerljivo s šestvaljnim motorjem. Izboljšan je tudi izkoristek goriva.
Elektrifikacija postaja standard, zavzela bo različne oblike, toda izključno električni pogon za zdaj ne pride v poštev. Früh poudarja, da je razred C zgrajen na Mercedesovi modularni platformi MRA, ki je ni mogoče popolnoma elektrificirati brez visokih stroškov ali spremenjenih dimenzij. Razred C z baterijskim pogonom bi zahteval občutne spremembe, kot so večja kolesa, višji odmik, ali oboje, na koncu pa bi avto izgledal kot Frankensteinova pošast. Uporaba platforme EVA, ki jo uporablja EQS, prav tako ni možna, saj bi prilagoditev prestavljala odmik od dimenzionalnega koncepta in proračuna razreda C.
Svetovna premiera novega razreda C bo 23. februarja 2021.







