Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
DB11 in Vantage v novi generaciji le še na elektriko
Novice   |   Aston Martin
DB11 in Vantage v novi generaciji le še na elektriko
Vodstvo Aston Martina je sprejelo odločitev, ki bo za vedno spremenila podjetje. V novi generaciji modelov DB11 in Vantage bo motorje z notranjim izgorevanjem zamenjal električni pogon.
Urša Prosenjak
22. julij 2021 | 1:59:00

Obe vozili imata štirilitrski V8 motor Mercedes-AMG z dvojnim turbopolnilnikom. DB11 ponuja tudi možnost 5,2-litrskega V12. Prvi električni Aston Martin naj bi prišel leta 2025 ali 2026, ni pa še znano, naslednik katerega izmed obeh modelov bo prvi.

Še pred tem bo Aston Martin predstavil hibridno različico DBX, septembra pa prihaja hibridna verzija Valkyrie. Z elektrifikacijskimi načrti se je ukvarjalo že prejšnje vodstvo z Andyjem Palmerjem na čelu, ki pa je po prihodu Lawrencea Strolla zapustil podjetje. Stroll je nato privabil še Tobiasa Moersa iz AMG, kar je bilo prikladno zaradi povezave med podjetji. Vendar pa se Moers zaveda, da prehod na elektriko ne bo enostaven. »Pomembno je, kakšno uporabniško izkušnjo bomo ponudili kupcem. Kakšna bo vozna dinamika, kako bodo kupci doživljali znamko. Takšne stvari so pomembne,« poudarja Moers.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
skrivo
Težko bo, ker ima na sceni elektro superšportnikov sedaj Rimac takšno prednost kot Tesla v električnih avtih za množice.
22.7.2021 2:23:05
spartan
Vsi ti električarjo so močno "obteženi" s Co2 emisijami, tako pri proizvodnji, kot pri obratovanju. Po ICC raziskavi mora el. avto prevoziti vsaj 243.000 km, obenem pa se baterije ne smejo zamenjati pred temi prevoženimi kilometri. Če pogledamo te Aston Martine....kdo za božjo voljo prevozi z AR 243.000 km in v koliko letih?
22.7.2021 13:34:45
jjs
250.000 km se mi zdi realna številka, ja. Ampak tehnologije se razvijajo naprej. Zaenkrat je to huda svinjarija, jutri pa morda ne bo več. Jaz bi maloserijske proizvajalce izvzel iz kvot, ker je njihov vpliv na podnebne tegobe res minimalen. Ja, Rimac je tehnično superioren ampak nekdo ki je bil tehnično superioren Aston Martinu, se je v zgodovini vedno našel in jaz se zaradi tega ne bi sekiral. Aston ima druge vrste šarm.
22.7.2021 22:03:37
spartan
Če bodo izvzeli redke zemlje iz elektro motorjev, potem bi res znalo biti kaj na tem; pri čiščenju se porabi ogromno vode. Potem industrija za proizvodnjo uporablja elektriko iz termo elektrarn, nenazadnje pa še elektriko iz omrežja, ki ni čista. 2030 predvidevajo, da bi imel el. avtomobil izpust 60 g/km pri prevoženih 243.000 km. Vprašanje tudi kaj pa bo s sintetičnim gorivom in njegovo ceno.
23.7.2021 10:00:43
Aichi
V naslednjih letih vidim dve smeri, iz katerih bo izšel (ali izšla skupina) le en zmagovalec - vsi proizvajalci, ki bodo šli radikalno v idejo 100 % elektrifikacije, igrajo na vse ali nič (VW, MErcedes, ipd...) - s tem je povezana tako infrastruktura, ki zaostaja vsaj 15-20 let, da o dejanskih CO2 emisijah, ki jih omenja Spartan, ne govorim. Na drugi strani je sintetično CO2 nevtralno gorivo - bencin, narejen s CO2 iz zraka in vode z elektriko, je enako čist kot vožnja na elektriko, saj je ves proizveden CO2 že vgrajen vanj pred tem, pa še 99 % čist je, kar pomeni, da pravzaprav ni NOx in ostalih reči, kar pomeni tudi precej višjo učinkovitost pri izgorevanju in tudi do 3x manjšo porabo.
No, četudi je taka sinteza energijsko potratna, je sintetični bencin energijsko precej bolj gost kot npr. baterija ali bog ne daj - vodik, ki mu je že odklenkalo. Sam vidimzgodbo čez 15 let - avte z elektromotorji, ki dobivajo elektriko sproti iz generatorja, ki ga poganja ena od čistih oblik goriva, po možnosti vse tja do 120-oktanskega synt bencina. In tu imaš potem win-win situacijo - emisij ni, pogon pa je tudi precej bolj učinkovit kot ICE. Stavim na to - problem baterij kot energijskega nosilca (vodika mi sploh ne omenjjajte!) je fizikalno-kemične narave in ne predstavljam si, da bi vsi vozniki nekoč delali take kompromise kot jih delamo danes. In ne, baterije za 500 km ne bomo nikoli napolnili v dveh minutah, ker se bodo stopili kabli in počepnile vse elektrarne.
23.7.2021 11:45:00

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija