Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Prenovljeni Transit Custom tudi s hibridnim in dizelskimi motorji

Hannover

Hannover - Prenovljeni Transit Custom tudi s hibridnim in dizelskimi motorji
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
20.9.2022 10:13:00

Fordovci na salonu gospodarskih vozil v Nemčiji širši javnosti predstavljajo električnega E-Transita Customa, v novi generaciji pa bo ta v prihodnje na voljo tudi z drugimi pogonskimi enotami.

Peter Pirkovič Ford

Dostavnik bo prihodnje leto v Evropi na voljo s priključno-hibridnim pogonom, ki so si inženirji ga sposodili pri Kugi. V tem primeru gre za kombinacijo 2,5-litrskega bencinskega motorja, električnega motorja in 11,8 kWh baterije, ki na papirju omogoča 57 km električne vožnje, hkrati pa bo ta opremljen še s sistemom ProPower Onboard, za tiste uporabnike, ki svojo obrt opravljajo na terenu (priklop zunanjih naprav). Druga možnost bo izbira dizelskih EcoBlue motorjev z 81, 100, 110 in 125 kilovati, ki bodo povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali osemstopenjsko avtomatiko. Omeniti velja tudi to, da bo samodejni menjalnik prvič v tem modelu na voljo tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
DarkoLazic1998 20.9.2022 17:23:42
8stopenski avtomatski menjalnik ima pri 130kmh več obratov kot 6stopenjski ročni in posledično večjo porabo. Kakšen poznavalec lahko objasni zakaj?
© Copyright 1999-2021 Avtomanija