Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Zakaj bi prodajali nekaj, česar ljudje ne uporabljajo?

Filozofija Dacie

Filozofija Dacie - Zakaj bi prodajali nekaj, česar ljudje ne uporabljajo?
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
21.9.2022 15:38:00

Dacia ne izstopa ravno po varnosti svojih vozil. Trenutno modela Sandero in Logan sta na Euro NCAP testih prejela le dve zvezdici, električni Spring in sedemsedežni Jogger pa le po eno. Toda vodstvo podjetja si zaradi nizkih ocen ne dela skrbi.

Urša Prosenjak

Eden glavnih razlogov za slabe rezultate Daciinih modelov na varnostnih testih je, da nimajo izpopolnjenih aktivnih varnostnih sistemov, nimajo pa jih zato, da bi ohranili nizke cene svojih avtomobilov. Poleg tega je razlog v tem, da v Dacii vedo, da bi marsikdo tovrstno tehnologijo zagotovo izklopil. V nedavnem intervjuju je šef Dacie Denis Le Vot dejal: »Veliko ljudi deaktivira sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, ker se jim zdi, da tega ne potrebujejo. Vemo, da ljudje te sisteme izklopijo, zakaj bi jim jih torej sploh prodali?«

Daciine modele odlikuje nizka cena v kombinaciji z uporabnostjo. Da bi ohranil nizke cene, se bo znamka držala motorjev z notranjim zgorevanjem čim dlje še po letu 2030. Pravzaprav želi Dacia ponuditi bencinske avtomobile do leta 2035, ko bo predvidoma prepovedana prodaja novih vozil z izpusti ogljikovega dioksida.

Marsikdo vidi Dacio kot majhnega proizvajalca, a vendarle je letos to tretja najboljša znamka v Evropi po prodaji v letošnjem letu, ko gre za zasebne kupce. Po podatkih industrijske skupine ACEA je proizvajalec svoj tržni delež v prvi polovici leta 2022 povečal z 2,9 na 4 odstotke v primerjavi z enakim obdobjem lani.

S priljubljenostjo Joggerja in napovedjo večjega SUV v letu 2025 je prihodnost Dacie svetla.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
jjs 21.9.2022 19:03:41
OK, saj ima verjetno prav. Ljudje Dacij ne kupujejo zaradi zvezdic in varnostne opreme. Ne pozabimo, da je bil v začetku devetdesetih najpopularnejši uvožen avto v Nemčiji tedanji Twingo, ki je imel prav tako katastrofalno bilanco varnosti - tiste tri zvezdice so bile pridobljene šele z drugo, izboljšano kolekcijo. Ampak da danes direktor znamke Dacia kar tako na počez seka, kako "Veliko ljudi" te sisteme deaktivira in da "Vemo, da ljudje te sisteme izklopijo", je pa kar nekaj lovskega.
v10power 21.9.2022 21:37:52
Na te sisteme se ne oziram preveč. Važno da je dejanska ocena crash testa solidna in da se karoserija med A in B stebričkom ne sesede.
klemens 21.9.2022 23:56:51
Veliko ljudi deaktivira sistem za ohranjanje vozila na voznem pasu, ker se jim zdi, da tega ne potrebujejo. Jaz, ko zakurblam avto, res naredim prvo to, da izklopim to funkcijo. Razlogi: izogibanje luknjam, raznim predmetom, kolesarjem, pešcem, vozilom-katerih vozniki tipkajo po telefonu in vijugajo po AC... Prevečkrat mi je samo popravilo volan, že ko sem se približal črti. Na prazni avtocesti, pa vklopim.
alfafil 22.9.2022 1:10:56
Na srečo, moj je 2020 letnik in mi ni treba vsakič deaktivirat tega sistema.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija